Poštovani korisnici,

Otkrili smo ozbiljnu grešku u programu kod slanja faktura na SEF. Greška se javlja samo ako ste posle otvaranja 2024. godine unosili fakture u program za 2023. godinu (zbog datuma prometa). Tada neke od faktura koje su urađene u 2024. godini mogu imati isti ID kao fakture u 2023. što generalno nije problem, ali jeste zbog slanja na SEF jer se ID fakture koristi kao ID zahteva. Zbog nedavnih problema kod slanja na SEF, App ima sistem da se kod ponovnog slanja istog ID-a preuzmu podaci sa SEF. Nažalost, taj sistem u opisanom slučaju pravi problem jer javlja da je faktura poslata, ali u stvari nije poslata nego su samo preuzeti podaci od ranije poslate fakture! Nova faktura nije poslata na SEF, mada je u pregledu faktura označena kao poslata. Grešku možete videti tako što stanete na novu fakturu, Alt-E, Provera statusa e-fakture, F9 pa izaberite PDF. Videćete da je to PDF od stare, a ne od nove fakture.

Uradili smo hitnu ispravku programa i preporučujemo da je obavezno primenite, kako biste bili sigurni da su sve fakture ispravno poslate:

– Prvo je potrebno da stavite novu verziju programa.

– Uđite u program za 2024. godinu

– Startujte izveštaj Ulaz/izlaz, Izlazne fakture, Alt-E, Izveštaji, Test poslatih faktura 2023/2024. Ovaj izveštaj će vam dati spisak faktura koje nisu ispravno poslate. U nastavku dobijate isti spisak, ali i sa fakturama iz 2023. koje su preklopljene sa novim fakturama. Ako je izveštaj prazan, sve je u redu, nemate problem.

– Kad izađete iz izveštaja, dobićete pitanje „Da li želite ispravku pogrešno poslatih faktura“, što potvrdite. Ako posle ove ispravke ponovo startujete ovu opciju, dobićete prazan izveštaj jer više nema problematičnih faktura.

Program će sada sa svih pogrešno poslatih faktura skinuti oznaku da su poslate. Posle toga obavezno ponovo pošaljite sve ove fakture na SEF uobičajenim komandama.

 

Izvinjavamo se zbog greške. Ako postupite po našem uputstvu, ne bi trebalo da bude štetnih posledica.

Za Wings,

Nenad Batoćanin