Ovaj izveštaj daje analizu naplate faktura u određenom periodu (obično se koristi za naplatu u jednoj godini). Zadaje se period, status kupaca koji ulaze u izveštaj, a opciono se može zadati prikaz faktura i eventualne greške u početnom stanju. Izveštaj gleda izabranu (u kojoj se traži izveštaj) i narednu godinu.

Prvo se uzimaju sve knjižene fakture u karticama partnera. Zatim se traže sve uplate koje se odnose na tu fakturu i razvrstavaju po broju dana od datuma fakture: 30, 90, 180 i više dana.

Zatim se analizira naredna godina: gleda se koje fakture su prenete kao početno stanje i traže se uplate po tim fakturama. Te uplate se takođe razvrstavaju po broju dana između datuma fakture i datuma plaćanja.

Na kraju se ovi podaci prikazuju u formi tabele.

NAPOMENA: Da bi izveštaj radio, neophodno je da se početno stanje kupaca prenese po otvorenim stavkama jer se tako čuvaju podaci o originalnim fakturama. Takođe je zabranjeno menjanje naloga početnog stanja.