Mali servis
Mali Servis d.o.o., veleprodajna firma iz Beograda traži internog knjigovođu za sledeće poslove:
- Kontrola i priprema kompletne knjigovodstvene dokumentacije radi utvrđivanja ispravnosti podataka za eksternu knjigovodstvenu agenciju
- Unos knjigovodstvenih dokumenata u program (blagajna, troškovi, roba, nivelacije, putni nalozi, osnovna sredstva, kompenzacije i drugo)
- Kontrola zaliha po magacinima, popisi
- Unošenje dinarskih i evidencija deviznih izvoda
- Praćenje rokova plaćanja, naplate potraživanja, sravnjenje finansijskih kartica sa kupcima i dobavljačima
- Evidentiranje ulaznih i izlaznih avansnih i konačnih računa, knjižnih odobrenja robnog knjigovodstva
- Kontrola, sređivanje i slanje IOS-a i usaglašavanje obaveza i potraživanja sa dobavljačima i kupcima
- Izrada internih naloga (magacinski prenos, sastavnice, rastavnice)
- Administracija zaposlenih (prijava i odjava, ugovori, službeni putevi, odmori, slobodni dani, novogodišnji paketići, bonusi, evidencija prisustva, reversi)
- Uvoz i izvoz (izrada paking liste za izvoz, košuljica za uvoz i izvoz, izrada kalkulacije sa zavisnim troškovima, unos robe na stanje)
- Vođenje delovodnika i knjige odluka, izrada odluka o kupovini u upotrebi dobara za potrebe preduzeća
- Evidencija ambalažnog otpada i posebnih tokova otpada
- Arhiviranje knjigovodstvene dokumentacije
- Drugi administrativni poslovi (odlasci u banku, poresku upravu, izdavanje potvrda i drugo)
- Rad na aplikacijama državnih organa (E-porezi, SEF portal, LPA, NRIZ)
- Znanje rada u Word-u i Excel-u
Obavezno radno iskustvo u Wingsu i dobro znanje rada u Wordu, Excelu i Outlooku.
Prijave slati na e-mail: posao@maliservis.com
Bobex
BOBEX d.o.o. BEOGRAD
Potreban radnik na administrativno-knjigovodstvenim poslovima, prijem, evidencija i unos dokumentacije.
Opis posla: rad u knjigovodstvenom programu WINGS APP i poznavanje rada na računaru.
Firma se nalazi u centru Beograda.Odlični uslovi za rad.
Zainteresovani mogu da se jave na e-mail : bobex011@gmail.com
The English Book
Privrednom Drustvu THE ENGLISH BOOK d.o.o potreban je radnik u sektoru knjigovodstva i prodaje.
Za više informacija o kompaniji posetite nas na http://www.englishbook.rs/
Prijave slati na e-mail englishbook.lisa@gmail.com
Opis posla:
- Koordinacija rada i aktivnosti računovodstva i robnog knjigovodstva; sa drugim odeljenjima u kompaniji , sa državnim službama, bankama i klijentima; podrška generalnom direktoru, operativni knjigovotstveni poslovi
- Kontrola kompletne knjigovodstvene dokumentacije radi utvrđivanja ispravnosti informacija i priprema iste za eksternu knjigovodstvenu agenciju
- Operativni unos svih knjigovodstvenih dokumenata u program (blagajna, troškovi, roba, devizne kalkulacije, nivelacije. osnovna sredstva i drugo)
- Kontrola zaliha po magacinima, popisi
- Unošenje izvoda
- Elektronsko bankarstvo
- Kontrola i priprema dokumentacije za obračun PDV
- Praćenje rokova plaćanja, naplate potraživanja, sravnjenje finansijskih kartica sa kupcima i dobavljačima, koordinacija sa revizijom
- Priprema dokumentacije za prijave i odjave radnika (Ugovor o radu, Ugovor o delu itd)
- Izrada finansijskih izveštaja generalnom direktoru
- Priprema i praćenje evidencije novčanih tokova, cash flow
Uslovi
- Potrebno je minimum 3 godine radnog iskustva na sličnim poslovima
- Radno iskustvo u WINGS
- Znanje rada na SEF-u
- Poznavanje MS OFFICE PAKETA
Camastra
Camastra
Trazi se računovođa za stalno:
Potrebno:
- Evidentiranje ulaznih i izlaznih avansnih i konačnih računa
- Knjiženje izvoda
- Knjiženje poslovnih promena
- Obračun PDV-a
- Usaglašavanje stanja sa dobavljačima i kupcima
- Obrada putnih naloga i obračun blagajne
- Obavezno poznavanje Zakonske regulative u oblasti računovodstva i poreza
- Rad na aplikacijama državnih organa (E-porezi, SEF portal,LPA)
Uslovi:
- Minimum 3 godine radnog iskustva na istim poslovima (SSS, Viša i visoka ss,)
- Rad u programu Wings
- Poznavanje rada na računaru (MS Office)
- Profesionalni pristup, tačnost i preciznost u radu
CV šaljite na jadranka@camastra.co.rs
Image doo
Mi smo mala kompanija sa tradicijom dugom 25 godina koja svojim partnerima omogućavamo nesmetan proces rada prilikom štampe i toka dokumentacije.
Poverenje nam je dalo preko 400 klijenata koje operativno pokrivamo putem 14 Regionalnih centara na teritoriji Republike Srbije
Potreban nam je:
Saradnik za fakturisanje i administraciju
Beograd
Zadaci radnog mesta:
- Mesečni obračun strana i fakturisanje,
- Formiranje i korekcija cost profila u Print Audit-u, izrada nedeljnih i mesečnih izveštaja klijentima,
- Prikupljanje podataka za uređaje koji nisu na Print Auditu – ručno očitavanje,
- Fakturisanje servisa printera,
- Fakturisanje usluge odnošenje otpada,
- Obrada radnih naloga za servis printera, telefonsku i terensku podršku,
- Unos izvoda iz banke u Wings,
- Kontrola, sređivanje i slanje IOS-a,
- Redovno usaglašavanje stanja sa klijentima i dobavljačima,
- Unos u Wings novih kupaca, dobavljača, magacina partnera i ostalih magacina (servisera) artikala – printera, tonera, rezervnih delova, u skladu sa internim procedurama,
- Izrada internih naloga za tonere i njihovo stavljanje na trošak,
- Naplata dugovanja od kupaca,
- Skeniranje i slanje pristigle dokumentacije knjigovodstvenoj agenciji, kao i redovna komunikacija i kontrola sa agencijom u cilju korigovanja grešaka,
- Prijava i odjava zaposlenih,
- Administracija pošte,
- Odlasci u banku, izdavanje potvrda i obračun putnih naloga
Uslovi:
- Minimum 3 godine radnog iskustva na sličnim pozicijama
- Sistematičnost, analitičnost i predanost radu
- Visok stepen odgovornosti i samostalnosti
- Aktivno korišćenje računara (MS Office, poželjno znanje rada u programu Wings)
Vi dobijate priliku, a mi vam nudimo…
- Poštovanje dogovora, briga o svakom pojedincu, pozitivno okruženje, iskrenost, pouzdanost i napredovanje u znanju, uz sigurnost zarade
- Novčane stimulacije prema postignutim rezultatima
- Konstantnu zajedničku organizaciju aktivnosti i podršku kolega
- Kulturu male domaćinske kompanije koja je okrenuta prema potrebama zaposlenog i naših partnera
Ukoliko ste zainteresovani, prijave slati na E-mail: selekcija@image.rs
EURO ELINS
Agencija za revizorske i računovodstvene poslove
Potpuna poslovna podrška
Računovodstvena firma koju vodi licencirani revizor
Vođenje poslovnih knjiga i poreskih evidencija;
Zastupanje ispred državnih i finansijskih institucija;
Osnivanje društva i sprovoðenje promena u APR-u;
Poresko savetovanje:
Revizija poslovanja;
Biznis konsalting;
Budžetsko raèunovodstvo
Controling
Vi brinite o rastu Vašeg biznisa, nama prepustite knjigovodstvo, finansijski i poreski konsalting.
Uspešna saradnje jeste poverenje – prva dva meseca je gratis, uverite se.
Mnoštvo paketa usluga omogućava da izaberete ono što Vama odgovara.
Sa nama je znanje, iskustvo, stručnost i fleksibilnost, sa Vama smo mi.
Tu smo za Vas i zbog Vas.
Kontaktirajte nas
e-mail: euroelins@gmail.com
Tel: +381 64 444 7771
+381 11 344 1141
Adresa : Stjepana Ljubiše 23
11000 Beograd
Zvezdara