Mali oglasi2019-02-21T21:49:21+01:00
1402, 2025

Mali servis

Mali Servis d.o.o., veleprodajna firma iz Beograda traži internog knjigovođu za sledeće poslove:

  • Kontrola i priprema kompletne knjigovodstvene dokumentacije radi utvrđivanja ispravnosti podataka za eksternu knjigovodstvenu agenciju
  • Unos knjigovodstvenih dokumenata u program (blagajna, troškovi, roba, nivelacije, putni nalozi, osnovna sredstva, kompenzacije i drugo)
  • Kontrola zaliha po magacinima, popisi
  • Unošenje dinarskih i evidencija deviznih izvoda
  • Praćenje rokova plaćanja, naplate potraživanja, sravnjenje finansijskih kartica sa kupcima i dobavljačima
  • Evidentiranje ulaznih i izlaznih avansnih i konačnih računa, knjižnih odobrenja robnog knjigovodstva
  • Kontrola, sređivanje i slanje IOS-a i usaglašavanje obaveza i potraživanja sa dobavljačima i kupcima
  • Izrada internih naloga (magacinski prenos, sastavnice, rastavnice)
  • Administracija zaposlenih (prijava i odjava, ugovori, službeni putevi, odmori, slobodni dani, novogodišnji paketići, bonusi, evidencija prisustva, reversi)
  • Uvoz i izvoz (izrada paking liste za izvoz, košuljica za uvoz i izvoz, izrada kalkulacije sa zavisnim troškovima, unos robe na stanje)
  • Vođenje delovodnika i knjige odluka, izrada odluka o kupovini u upotrebi dobara za potrebe preduzeća
  • Evidencija ambalažnog otpada i posebnih tokova otpada
  • Arhiviranje knjigovodstvene dokumentacije
  • Drugi administrativni poslovi (odlasci u banku, poresku upravu, izdavanje potvrda i drugo)
  • Rad na aplikacijama državnih organa (E-porezi, SEF portal, LPA, NRIZ)
  • Znanje rada u Word-u i Excel-u

Obavezno radno iskustvo u Wingsu i dobro znanje rada u Wordu, Excelu i Outlooku.

Prijave slati na e-mail: posao@maliservis.com

 

612, 2024

Bobex

BOBEX d.o.o. BEOGRAD

Potreban radnik na administrativno-knjigovodstvenim poslovima, prijem, evidencija i  unos dokumentacije.

Opis posla: rad u knjigovodstvenom programu WINGS APP i poznavanje rada na računaru.

Firma se nalazi u centru Beograda.Odlični uslovi za rad.

Zainteresovani mogu da se jave na e-mail : bobex011@gmail.com

3011, 2024

The English Book

Privrednom Drustvu THE ENGLISH BOOK d.o.o potreban je radnik u sektoru knjigovodstva i prodaje.

Za više informacija o kompaniji posetite nas na http://www.englishbook.rs/

Prijave slati na e-mail englishbook.lisa@gmail.com

Opis posla:

  • Koordinacija rada i aktivnosti računovodstva i robnog knjigovodstva; sa drugim odeljenjima u kompaniji , sa državnim službama, bankama i klijentima; podrška generalnom direktoru, operativni knjigovotstveni poslovi
  • Kontrola kompletne knjigovodstvene dokumentacije radi utvrđivanja ispravnosti informacija i priprema iste za eksternu knjigovodstvenu agenciju
  • Operativni unos svih knjigovodstvenih dokumenata u program (blagajna, troškovi, roba, devizne kalkulacije, nivelacije. osnovna sredstva i drugo)
  • Kontrola zaliha po magacinima, popisi
  • Unošenje izvoda
  • Elektronsko bankarstvo
  • Kontrola i priprema dokumentacije za obračun PDV
  • Praćenje rokova plaćanja, naplate potraživanja, sravnjenje finansijskih kartica sa kupcima i dobavljačima, koordinacija sa revizijom
  • Priprema dokumentacije za prijave i odjave radnika (Ugovor o radu, Ugovor o delu itd)
  • Izrada finansijskih izveštaja generalnom direktoru
  • Priprema i praćenje evidencije novčanih tokova, cash flow

Uslovi

  • Potrebno je minimum 3 godine radnog iskustva na sličnim poslovima
  • Radno iskustvo u WINGS
  • Znanje rada na SEF-u
  • Poznavanje MS OFFICE PAKETA

 

2211, 2024

Camastra

Camastra

Trazi se računovođa za stalno:

Potrebno:

  • Evidentiranje ulaznih i izlaznih avansnih i konačnih računa
  • Knjiženje izvoda
  • Knjiženje poslovnih promena
  • Obračun PDV-a
  • Usaglašavanje stanja sa dobavljačima i kupcima
  • Obrada putnih naloga i obračun blagajne
  • Obavezno poznavanje Zakonske regulative u oblasti računovodstva i poreza
  • Rad na aplikacijama državnih organa (E-porezi, SEF portal,LPA)

 

Uslovi:

  • Minimum 3 godine radnog iskustva na istim poslovima (SSS, Viša i visoka ss,)
  • Rad u programu Wings
  • Poznavanje rada na računaru (MS Office)
  • Profesionalni pristup, tačnost i preciznost u radu    

 

CV šaljite na jadranka@camastra.co.rs

909, 2024

Image doo

Mi smo mala kompanija sa tradicijom dugom 25 godina koja svojim partnerima omogućavamo nesmetan proces rada prilikom štampe i toka dokumentacije.

Poverenje nam je dalo preko 400 klijenata koje operativno pokrivamo putem 14 Regionalnih centara na teritoriji Republike Srbije

Potreban nam je:

Saradnik za fakturisanje i administraciju

Beograd

Zadaci radnog mesta:

  • Mesečni obračun strana i fakturisanje,
  • Formiranje i korekcija cost profila u Print Audit-u, izrada nedeljnih i mesečnih izveštaja klijentima,
  • Prikupljanje podataka za uređaje koji nisu na Print Auditu – ručno očitavanje,
  • Fakturisanje servisa printera,
  • Fakturisanje usluge odnošenje otpada,
  • Obrada radnih naloga za servis printera, telefonsku i terensku podršku,
  • Unos izvoda iz banke u Wings,
  • Kontrola, sređivanje i slanje IOS-a,
  • Redovno usaglašavanje stanja sa klijentima i dobavljačima,
  • Unos u Wings novih kupaca, dobavljača, magacina partnera i ostalih magacina  (servisera) artikala – printera, tonera, rezervnih delova, u skladu sa internim procedurama,
  • Izrada internih naloga za tonere i njihovo stavljanje na trošak,
  • Naplata dugovanja od kupaca,
  • Skeniranje i slanje pristigle dokumentacije knjigovodstvenoj agenciji, kao i redovna komunikacija i kontrola sa agencijom u cilju korigovanja grešaka,
  • Prijava i odjava zaposlenih,
  • Administracija pošte,
  • Odlasci u banku, izdavanje potvrda i obračun putnih naloga

Uslovi:

  • Minimum 3 godine radnog iskustva na sličnim pozicijama
  • Sistematičnost, analitičnost i predanost radu
  • Visok stepen odgovornosti i samostalnosti
  • Aktivno korišćenje računara (MS Office, poželjno znanje rada u programu Wings)

Vi dobijate priliku, a mi vam nudimo…

  • Poštovanje dogovora, briga o svakom pojedincu, pozitivno okruženje, iskrenost, pouzdanost i napredovanje u znanju,  uz sigurnost zarade
  • Novčane stimulacije prema postignutim rezultatima
  • Konstantnu zajedničku organizaciju aktivnosti i podršku kolega
  • Kulturu male domaćinske kompanije koja je okrenuta prema potrebama zaposlenog i naših partnera

Ukoliko ste zainteresovani, prijave slati na E-mail: selekcija@image.rs

307, 2024

EURO ELINS

Agencija za revizorske i računovodstvene poslove

Potpuna poslovna podrška
Računovodstvena firma koju vodi licencirani revizor
Vođenje poslovnih knjiga i poreskih evidencija;
Zastupanje ispred državnih i finansijskih institucija;
Osnivanje društva i sprovoðenje promena u APR-u;
Poresko savetovanje:
Revizija poslovanja;
Biznis konsalting;
Budžetsko raèunovodstvo
Controling

Vi brinite o rastu Vašeg biznisa, nama prepustite knjigovodstvo, finansijski i poreski konsalting.
Uspešna saradnje jeste poverenje – prva dva meseca je gratis, uverite se.
Mnoštvo paketa usluga omogućava da izaberete ono što Vama odgovara.

Sa nama je znanje, iskustvo, stručnost i fleksibilnost, sa Vama smo mi.
Tu smo za Vas i zbog Vas.

Kontaktirajte nas
e-mail: euroelins@gmail.com
Tel: +381 64 444 7771
+381 11 344 1141
Adresa : Stjepana Ljubiše 23
11000 Beograd
Zvezdara

Go to Top