Poštovani korisnici,
SEF i dalje ima ozbiljnih problema u radu, a veliko je pitanje kada će ti problemi biti rešeni. Zato smo napravili neke izmene u programu kako bismo olakšali rad kada SEF radi usporeno. Kao što znate, SEF podržava direktan unos računa na svom portalu i tzv. API pristup koji koriste programi poput App-a kako bi slali fakture. Često se dešava da portal radi, ali API pristup ne radi ili radi otežano. Tada je rešenje da se fakture unose direktno na portalu, ali je problem do sada bio u tome što App pre slanja fakture (kad se aktivira Alt-E) proverava da li je kupac tekuće fakture na SEF. Za to se koristi API poziv koji vraća informaciju da li je kupac registrovan na SEF. U normalnim okolnostima taj poziv traje delić sekunde, ali u neregularnim situacijama to traje i po čitav minut i više. Tada se program „zaglavi“ jer čeka odgovor sa SEF i korisnik ne može da radi. Zato smo napravili naš servis koji radi isti posao, ali daleko sigurnije. Sve što treba da uradite jeste da stavite novu verziju programa i u sistemskim opcijama za e-fakture uključite opciju Wings servis za SEF korisnike:
Sada će se provera obavljati preko našeg servera i program se neće „zaglavljivati“ kad aktivirate komandu Alt-E u fakturama. Nažalost, slanje fakture iz tog menija i dalje neće raditi ako ne radi SEF servis, ali sada možete da izaberete opciju UBL eksport (XML) i tako generišete XML fakturu koju možete poslati direktno sa SEF portala.
Ovaj sistem takođe sprečava pojavu da se nekontrolisano promeni status slanja kod kupca ako SEF nije dostupan.
Wings Software