Slanje IOS-a je obično veoma zahtevan posao. Treba proveriti kartice, poslati IOS svim kupcima, čekati odgovor i na kraju evidentirati potvrđen ili osporen IOS. Kad se uzme u obzir da prosečna firma radi sa više stotina ili čak hiljada kupaca, jasno je zašto obrada IOS-a spada u vremenski najzahtevnije poslove, odmah posle slanja faktura. Mejl komunikacija može donekle da ublaži problem, ali glavni deo posla i dalje ostaje.
Zato vam preporučujemo da probate slanje IOS-a preko WingsNeta. Slanje se obavlja u nekoliko jednostavnih koraka:
- Idite u Partneri/Kupci i aktivirajte komandu Alt-E, pa izaberite opciju Slanje IOS-a.
- Popunite formu za slanje (kojim kupcima se šalje IOS, datum IOS-a, odgovorno lice itd.). Ovde imate detaljno uputstvo. Sačekajte da sistem pošalje sva dokumenta.
- U istom meniju birate opciju Pregled poslatih IOS-a kako biste videli koji kupac i kada je primio/potvrdio IOS, a takođe možete potvrđene IOS-e automatski upisivati u e-arhivu (detalje imate ovde). Potvrđeni IOS-i su jasno označeni.
- Ukoliko vam neko od kupaca ipak pošalje IOS poštom ili mejlom, imate način da takav IOS evidentirate i ručno (F10/Evidencija IOS-a).
- Ako neki vaš dobavljač koristi App i pošalje vam IOS preko WingsNeta, možete ga učitati direktno u programu preko opcije Partneri/Dobavljači/Alt-E/Pregled primljenih IOS-a
U narednim danima ćete dobiti od Wingsa ovakav elektronski IOS koji treba da potvrdite. Dobijeni IOS možete vratiti mejlom, ali je bolje da iskoristite elektronsku potvrdu. Kliknite na link za potvrdu/osporavanje IOS-a i sa svega par klikova potvrdite IOS. Ovde imate opis kako funkcioniše ceo sistem.
Korišćenje WingsNeta je trenutno besplatno, pa sve funkcije možete koristiti bez ikakvih dodatnih troškova.
Želimo Vam srećne praznike!
Wings