App podržava vođenje poslovanja neograničenog broja firmi. Licenca za program uvek pripada jednoj firmi koja je vlasnik licence. U okviru jedne instalacije možete otvoriti proizvoljan broj firmi i za svaku koristiti module koji su kupljeni.
Međutim, nije dozvoljeno da više različitih firmi koristi istu instalaciju za svoje poslovanje. Time se direktno nanosi šteta Wingsu, jer dve firme koriste jednu licencu. Izuzetak od ovog pravila su vezane firme (isti vlasnik) koje rade u istom prostoru. U tom slučaju više firmi može koristiti istu instalaciju programa. Ako se firme razdvoje u posebne prostorije, prvobitni vlasnik zadržava licencu, a druge firme moraju kupiti svoju licencu.
Ponekad knjigovođe ustupaju svoje licence svojim korisnicima kako bi unosili svoja dokumenta, čime se olakšava knjiženje. To je dozvoljeno, ali uz određena ograničenja:
- Takvi korisnici ne mogu koristiti našu podršku. Kompletna podrška, podešavanje i sl. je obaveza firme koja je vlasnik licence.
- Moduli poput e-fiskalizacije i sl. se ne mogu koristiti.
- Moduli i angažovanje se fakturišu firmi vlasniku licence.
Zato preporučujemo da takve firme kupe svoju licencu, čime postaju naši punopravni korisnici. Pre sklapanja ugovora je neophodno da se ustanovi čime se bavi firma, njena veličina i da li naš softver pokriva njeno poslovanje. Kao i ostali korisnici, program se može instalirati na njihovom serveru ili na našem cloudu. Ukoliko je u pitanju cloud instalacija, postoji mogućnost da se zbog lakšeg knjiženja baza za podatke otvori u okviru programa neke knjigovodstvene agencije. Ovo je moguće samo u slučaju firmi sa jednostavnijim poslovanje, a zbog tehničkih ograničenja, ovu operaciju mora odobriti Wings.
Preporučujemo modul e-knjigovodstvo koji omogućava knjigovođama da direktno sa SEF skida sve ulazne i izlazne fakture za bilo koju firmu, čime će knjiženje biti značajno olakšano. U toj varijanti firma-korisnik može koristiti bilo koji program. Takođe je podržano učitavanje evidencija MP na osnovu podataka sa portala za fiskalizaciju. Ovo je najjednostavniji način za komunikaciju između firme i eksternog knjigovodstva.