Da li su moguće izmene programa?
Mada se Wings App prodaje kao finalizovan proizvod bez predviđenih izmena, Wings ponekad ugrađuje u program nove funkcije ili izveštaje po zahtevu korisnika. Time izlazimo u susret korisnicima i unapređujemo naš softver. Na žalost, nemoguće je izaći u susret svim korisnicima, pa se pre ugrađivanja u program pažljivo analiziraju Vaši zahtevi i prihvataju se samo oni koji se prirodno uklapaju u ceo sistem i tehnički ih je moguće uraditi. Bitno je da imate na umu da ne postoje nikakve garancije da će Vaš zahtev biti prihvaćen, a ako neki zahtev i bude prihvaćen, nema nekog određenog roka do kada će on biti završen.
Najbolji način da nam izložite Vaš zahtev jeste da nam na mail pošaljete opis zahteva sa što više detalja. Na primer, ako želite novi izveštaj, skicirajte primer kako taj izveštaj treba da izgleda i slično. Možete nam poslati mejl ili dati zahtev nekom od naših saradnika. Ukoliko iz bilo kog razloga ne možete da napravite takav dokument, možete tražiti od naših saradnika da Vam pomogne u tome.
Molimo Vas da nam zahteve nikako ne saopštavate usmeno, jer tako lako dolazi do pogrešne interpretacije ili greške. Takođe nema potrebe da nas zovete na sastanke da biste nam izložili zahteve. Ukoliko nam neki detalj nije jasan, mi ćemo tražiti dodatna pojašnjenja.
Još jednom napominjemo da nema previđenog roka u kome će se zahtev razmotriti ili eventualno ispuniti. Wings se trudi da korisnika bar obavesti o statusu njegovog zahteva, ali zbog velikog broja zahteva to nije uvek moguće.
Kakvi su računari potrebni za rad programa?
Za rad App potreban je računar sa najmanje Windows 10 operativnim sistemom. Podržane su sve verzije Windows operativnog sistema koje Microsoft zvanično podržava, naš program radi i na 32-bitnim i na 64-bitnim OS.
Ukoliko imate mrežu, potreban vam je server. Server treba da bude kvalitetan računar sa serverskim operativnim sistemom. Ako imate manje od 5 radnih stanica, za server možete uzeti neku od radnih stanica, pri čemu se može i raditi na toj stanici. Ukoliko imate više od 5 korisnika, potreban vam je “pravi” server i na njemu ne treba niko da radi. Preporuka je da disk za podatke bude SSD.
Ne preporučujemo rad preko Wi-Fi, rad je usporen i može doći do zastoja što uzrokuje prekid rada programa a može i da ošteti bazu.
Koji bar-kod uređaj da izaberem?
App podržava obične bar-kod čitače koji su kablom povezani sa računarom, ali i bežične uređaje koji komunikaciju ostvaruju bežično. Uređaji sa kablom su jeftiniji i nije previše bitan model. Ipak, preporučujemo da uzmete nešto kvalitetniji model koji se priključuje na tastaturu, a ne na serijski port. Preporučujemo neki od sledećih modela:
-
Metrologic MS9590 VoyagerGS
-
Metrologic MS5145 Eclipse
-
Metrologic MS9540 VoyagerCG
Za bežične modele najvažnije je da imaju Windows Mobile operativni sistem. Preporučujemo sledeće modele:
-
Datalogic Skorpio X4
- Datalogic Skorpio X3
- Zebra symbol MC3290
- ZEBRA MC3200
-
Cipher Lab 8001
-
Honeywell ScanPal 5100
Šta je to fiksna podrška?
Postoje mnoge aktivnosti koje su neophodne za uspešnu podršku korišćenju poslovnog softvera: redovno menjanje u skladu sa propisima, organizacija službe podrške, usavršavanje i ispravljanje grešaka itd. Zato je neophodno obezbediti kontinualno finansiranje takvih osnovnih aktivnosti. Većina softverskih firmi to rešava takozvanim “održavanjem” koje se periodično naplaćuje od svih korisnika. Obično je to procenat ukupne vrednosti programa na godišnjem nivou. Za razliku od takvog rešenja, Wings se odlučio za varijantu koja je povoljnija za korisnike: korisnik plaća mesečno fiksno korišćenje podrške, ali samo ako je u tom mesecu koristio podršku. To znači, ako korisnik u nekom periodu koristi terensku intervenciju ili zove podršku telefonom i sl, tog meseca će mu biti fakturisan iznos od 10e. Ukoliko ne koristi podršku, nema nikakve naknade. Taj način naplate je daleko povoljniji za korisnika, jer nema nikakvih troškova kad ne koristi podršku. Takođe je pravedniji, jer podršku plaćaju samo firme koje je koriste.
Korisnik može da koristi podršku na jedan od navedenih načina:
-
Terenska intervencija – korisnik zakaže intervenciju u svojim ili u prostorijama Wingsa. Obično se ovako izvodi obuka, podešavanje programa itd.
-
Telefonske ili mail konsultacije
-
Korišćenje web servisa (upit za podatke partnera sa NBS, kursna lista, …)
-
Korišćenje WingsNet-a (prenos e-dokumenata, transfer podataka, web portal, …)
Obične telefonske konsultacije se evidentiraju kao T-sati (u specifikaciji to vidite kao 1T). Ukoliko je u pitanju duža konsultacija (duža od 15 minuta), to se evidentira i naplaćuje po satu kao klasična intervencija. U cenu fiksne podrške od 10e uključeno je 6 telefonskih konsultacija, a preko toga se naplaćuju kao standardne intervencije. Na primer, ako ste u nekom mesecu imali 18 konsultacija, 6 je usključeno u fiksnu podršku, a preostalih 12 će biti naplaćeno kao 12 x 5 = 60 minuta angažovanja.
Da bismo izašli u susret korisnicima sa najmanjim zahtevima, uveli smo usluge čije se korišćenje (mada spada u podršku) ne fakturiše. To su do tri telefonske konsultacije (3T), učitavanje podataka o partnerima sa sajta NBS, učitavanje obaveza, kamatnih stopa, skidanje novih verzija programa, kursna lista, baza znanja. Ako koristite samo ove servise, na kraju meseca neće vam biti fakturisana fiksna podrška.